Going 2 Moon: Hepi Birthday Shimi


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Hepi Birthday Shimi

aduss letih banget ya...

gue baru aja pulang dari Coventry...siang tadi udah selesai kuliah, gue sama cosmet2 gue - Fido, Pana, Esah ngan Nisa - pergi ke rumah itu Shanira sama Marjan di Coventry...motifnya adalah untuk nyambut birthday si Shimi yang jatuh pada esok hari...hiks even si Shimi tuepon tak tau yang kitaorang akan gi Coventry hari nie...bila dah sampai rumah Shanira baru call dia...hahaha...itupon bila dia tanya kenapa kitaorang datang...kitaorang cakap saje je pergi...padahal nak wat surprise utk bday dia...

memang banyak gila si Marjan ngan Shanira masak...yang bestnyer ader ikan bawal masak sweet sour tue....lama giler aku tak makan ikan bawal.... memang sedap giler ikan tue...pandai betul si Marjan masak...tabik spring la sama Marjan...pastu ader ayam tandoori, sup cendawan, kek coklat, sayur goreng n aiskrim as dessert...memang marvellous sangat derang masak...

pastu masa kitaorang cakap surprise kat Shimi tue...terkejut giler dia...mesti dia tak sangka kitaorang datang dari Birm sebab nak sambut bday dia...hehehe kalu ko tak ingat bday aku siapla ko...

pepun, happy birthday to you, Shimi...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan