Going 2 Moon: Legaaa


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Legaaa

hiks tadi aku baru ajer hantar assemen aku yang terakhir untuk minggu nie...baca lagi sekali- untuk minggu ini sahaja....tetiap minggu aku ader 3 assemen yang nak kena hantar tapi minggu nie la yang paling teruk sebab ketiga2 assemen aku tue susah yang amat....giler tension ah minggu nie...dan assemen yangt due next week aku dah dapat dari last week lagi cuma tak sempat lagi nak buat...abih satu assemen, dapat satu assemen baru padahal assemen yang sedia ada pon tak terbuat...

ala tapi itu alasan aku ajer...kalu nak diikutkan banyak aje masa untuk aku siapkan assemen tue semua tapi aku nie pemalas orangnya jadi semua keje pon buat lat minute...tapi bukan aku sorang aje tau, bebudak lain pon sama ajer tak kira la orang gelap ka...orang putih ka...orang kelabu asap ka...kalu pukul 5 ptg nak kena hantar, pukul 9 pagi baru start buat...

hadui kan best kalu belajar tapi takder assemen...exam pon tak payah cuma kena belajar ajer...kan senang hidup nie...ini kalu tidak tak tenteram hidup aku dok pikiaq pasal assemen aje...

heh la nie pon aku tgh ponteng kelas...hari nie aku ader kelas straight dari pukul 1 ptg sampailah pukul 6 petang...jadi aku terpaksa ponteng satu kelas untuk gi semayang asar...itupun nanti untuk maghrib aku terpaksa jamakkan ngan isyak pasal maghrib masuk kul 4.30 and isyak plak kul 6 ptg...memang tak sempatla nak semayang maghrib...tapi kelas aku lepas nie adalah class statistics...dan minggu nie kitaorang akan belajar kat lab computer sebab nak guna software untuk solve statistics punya problem...jadi ader kemungkinan akan habis awal...tapi mintak-mintaklah habis awal...

pastu skang nie bebudak KPM semua pon tengah mengeluh pasal duit untuk 3 bulan-nov, dec ngan jan- tak masuk dalam akaun lagi...apa punya lambatlah orang2 KPM nie...semua sponsors lain macam JPA ngan Mara dah dapat dah elaun diaorang sejak sebelum raya lagi...eiii tensennya...aku skang nie dalam akaun bank bukan tinggal zero dah tapi dah jadi negative...heheh hebat tak aku berhutang?...adui dahla next week kitaorang nak kena bayar duit sewa rumah...kalu tak masuk jugak duit tue minggu depan, Pian ngan Rafizol dah offerkan diri untuk menjadi 'along' kepada aku...pinjamkan duit derang utk bayar sewa rumah...tapi harap2 jangan sampai kena pinjam duit ngan derang la...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

2 Comments:

At November 13, 2006 4:51 PTG, Anonymous Tanpa Nama said...

aiksss
monteng klass utk apdet blog erk?
mnarik2
miahahaha
smoga duit anda cpt masuk

 
At November 14, 2006 8:24 PG, Blogger hayad said...

KPM mmg sokmo lmbat..nyampah!!

 

Catat Ulasan