Going 2 Moon: Bayaran Ealun Sara Hidup


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Bayaran Ealun Sara Hidup

E-MAIL (I)

Assalamualaikum,

Saya Cik Y dari Bahagian Biasiswa..
Pihak KPM memohon maaf diatas kelewatan pembayaran elaun Nov-Jan 2006..
Untuk pengetahuan anda semua sebelum Cik F di tukarkan ke unit lain Cik H telah membuat memo pembayaran dan sekarang sudah berada di Bahagian Kewangan. Saya telah meminta staff menghubungi Bahgian Kewangan dan mereka beritahu saya dalam minggu ini juga elaun awak semua akan dimasukkan.
Kami sekali lagi memohon maaf di atas kesulitan yang terpaksa saudara/saudari hadapi di sana.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,

Cik Y
Bahagian Biasiswa
KPM.

No. tel: 03-8844 tekan tekan tak dapat



E-MAIL(II)

Kepada semua pelajar yang dikasihi,

Ingin saya nyatakan di sini bahawa saya sgt kesal kerana elaun anda masih belum diperolehi sehingga sekarang. Untuk pengetahuan anda, arahan pembayaran telah dibuat kepada Unit Kewangan pada 26 September 2006. Namun, tempoh tersebut masih tidak mencukupi untuk mereka melakukan semua prosedur pembayaran.

Saya harap anda semua dapat bersabar sedikit masa lagi kerana saya telah dijanjikan oleh pihak bank bahawa bayaran akan dimasukkan ke akaun pelajar minggu ini juga.
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan