Going 2 Moon: Sedey tau


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Sedey tau

ish, awat la department aku nie lembap sangat nak periksa kertas exam. Bebudak department lain semua dah dapat. bebudak bio, budak fizik, budak engineering semua dah dapat. Tinggal bebudak maths belum. padahal bebudak maths la abes exam paling awal antara bebudak lain. Tapi nak wat camna. Kertas exam kitaorang beudak maths nie complicated sikit pasal nak kena check semua jalan kerja. yerla semua kertas exam kami 3 jam. Setiap paper ader lebey kurang 13-14 soalan. Jawapan untuk setiap soalan tue pulak panjang. Pastu kitaorang punya bilangan pelajar pon ramai. Sebab tue la lecturers kitaorang amik masa nak tanda paper exam.

Walau apa pun aku ucapkan tahniah kepada semua bebudak yang dapat proceed ke 2nd year tanpa perlu resit exam. Kalu tak naya jer nak kena datang balik ke universiti bulan 8 nanti. kalu nak amik resit exam kat mesia pon bley tapi kena bayar mahal.

Bebudak lelaki-amar,pian,rafizol, hairi, ruslan-baru jer balik bilik. Kitaorang sajer jer malam nie makan malam sesama. lagipun nak meraikan tetamu iaitu Azlan, budak Bath yang datang melawat Birm.Menu makan malam hari nie adalah sotong goreng tepung ngan nasi beriani.

Lupa plak nak cakap hepi birthday kepada rafizol sebab hari nie birthday dier. Aku awal2 lagi dah wish dier tgh malam tadi. Ermm, dah bertambah umur kawan aku nie. Aku punya birthday lambat lagi.
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan