Going 2 Moon: Penyakit merbahaya!


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Penyakit merbahaya!

Hari nie aku tak sihat pasal ader satu penyakit telah menyerang aku. Nak kata bahaya, tak bahaya. Nak kata tak bahaya, bahaya sebenarnya. Tapi, aku kena kuatkan badan aku supaya lawan penyakit nie. Kalu tak, alamatnya memang lambat baikla dari penyakit nie.

Penyakit yang aku maksudkan nie adalah penyakit malas nak hupdate blog. Huhuhu....bukan aper pasal dah 3 hari turut-turut aku tak lekat kat bilik. Asyik takder jer kat bilik. Kan dua hari lepas aku sibuk dok tolong bebudak nie angkut barang. pastu hari nie plak berjalan sakan. Ala bukan pi mana pon. Kat sekitar city centre jer. Aku bukannyer teman Amir beli barang tapi aku jalan2 ngan bebudak sengal *matila aku kena belasah nanti*. Sian Amir, dia gi shopping ngan Pian sajork. Tapi takper kan Amir? Ko tak marah kan? Amir pon dah balik Bristol petang tadi.

Kitaorang kuar city centre pon dalam kul 12.30 tghari. lambat gakla. Memula gi Woolworth kat Coventry Road. Bukan nak beli aper pon. Sajer gi tengok dalam tue ader jual aper. Pastu makan lunch kat situ. Lepas semyang zuhur kat situ, kami pi kedai SportsWorld kat Bullring. Pastu lepak2 kat Bulring. Lepas siap shopping kat situ *bukan aku yang shopping pon*, kitaorang plan nak gi tgk wayang tapi bila sampai kat wayang tue takleh masuk plak. Sebabnyer dier tak bagi bawak masuk beg pakaian yang hairi ngan p-jo beli kat Bullring tue. Sebabnyer? Entahler, kitaorang pon tatau.Lagipon bebudak nie bukan bersungguh pon nak tengok wayang. Sajer jer nk buang masa.

oleh sebab tak jadi tgk wayang, kami pi la lepak kat umah auntie kawan kitaorang nie yang tak jauh dari panggung wayang tue. Ingat nak lepak kejap jer sekali ader game werlkap kat tv. Maka tersangkutla kami kat situ sebab nak tengok bola kaedahnya. Tapi sempat lagi pi Tesco sekejap beli eskrim...

Pastu dalam kul 9.30 malam barula terhegeh-hegeh nak balik Tennis Court. So, terusla aku hupdate blog nie sebelum masuk tido *walhal isyak tak masuk lagi nie,musti ader yang terbabas karang. kalu tak isyak, subuh*.
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

2 Comments:

At Jun 22, 2006 12:35 PTG, Blogger zhi shu said...

yay nama aku ade kat sblh!
get well

 
At Jun 22, 2006 12:37 PTG, Blogger zhi shu said...

ces punya la aku ingat sakit apa
buang karan!
ala kau pms kot
nnt dah tak pms..rajinla updet :)

 

Catat Ulasan