Going 2 Moon: Ribut


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Ribut

Assalamualaikum....

Apa khabar hari nie? sihat ke sakit? demam? selesema? sakit tekak? sakit hati?

Aku sakit seperti semua diatas....sebabnya main hujan...yes, aku main hujan...tapi bukan sengaja tapi sebab ader hal kat luar so kena redah juga...tapi yang aku demam nie bukan hari nie...nie citer 3 hari lepas...haha citer dah basi

Semalam hujan lebat gila...dengan petirnya lagi...dah macam ribut plak rasanya...senang citer ribut petir la...pagi nie bila kuar rumah tengok banyak pokok2 bunga kat rumah aku nie dah tumbang...hermm nie saja nak bagi aku keje la nie...kalau tak aku yang buat, kena betulkan, saperla lagi....

Dan seperti biasa, kalau dah hujan Astro jadi Asteruk la...tension je rasa...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

2 Comments:

At Mac 30, 2008 7:09 PG, Blogger smilelley said...

bob..ko tgk af6 x?bukan maen ramai noo org perak..*aku nk ckp perak tp xreti*hihi

 
At April 04, 2008 3:31 PTG, Blogger shunjike7 said...

aku tak tgk la AF6 nie...tak best...pengacara tak best...student tak best...cikgu2 pon tak best...

 

Catat Ulasan

Links to this post:

Buat Pautan