Going 2 Moon: Minggu Terakhir


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Minggu Terakhir

Wow, in less than a week, we'll celebrate Hari Raya...and it means we're just left with less than a week to fast...

This year is my last year fasting and celebrating hari raya overseas...how does it feel fasting overseas?...does it hard?...


Err sama aje kot ngan posa kat Malaysia...cuma aku rindu akan bazar ramadhan...dan aku kalau pegi bazar ramadhan pon bukannya beli lauk pauk tapi beli kuih muih dan air yang ade macam2 jenis...yerla ader sesetengah kuih muih tue aku jumpa kat bazar ramadhan aje...sama jugak dengan air2 yang dijual kat situ...kadang2 memang susah nak jumpa air2 cenggitu di bulan2 lain selain ramadhan...

Dugaan puasa di UK?...rindu nak bukak posa ngan famili...itu aje

Pepun, dah tak lama aje lagi aku akan balik Mesia so sabar ajela...macam aku cakap, tahun nie last berpuasa dan raya di perantaun...insya'allah mana la nak tau dimasa-masa hadapan akan ader rezeki lagi untuk datang ke oversea...itu hanya tuhan yang tahu...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

2 Comments:

At Oktober 10, 2007 9:02 PG, Blogger Zura@Kak Long said...

Kak Long nak ucap selamat hari raya..maafkan segala salah dan silap kak long selama ini yer. kak long balik kg petang ni..

 
At Oktober 13, 2007 6:02 PG, Blogger shunjike7 said...

selamat hari raya kak long...berhati-hati pandu kereta masa balik kampung tue...

 

Catat Ulasan

Links to this post:

Buat Pautan