Going 2 Moon: Heroes Season 2


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Heroes Season 2


Kat US dah kuar dah episode 1 untuk Heroes season 2 dan aku dah donlot...dan sambil aku taip sambil aku tengok...kat Malaysia aku tak tau la bila citer nie kuar tapi kalau kat UK nie kalau tak salah next 2 month or maybe early next year baru tayang kat tv kat sini...

Dalam epi 1 nie, derang tunjuk apa yang berlaku kepada semua 'heroes' 4 bulan selepas Peter explode...

Dr Suresh are meeting with a stranger who offers him a job and money to fund his expensive experiment...

Pastu ader Maya dan Alejandro, adik-beradik dari Honduras yang dalam perjalanan ke US untuk mencari 'penawar' untuk 'penyakit' derang setelah derang baca buku bapa Mohinder., Dr Suresh...

Oh, Claire dan Mr Bennet dengan famili dia berpindah dari Texas ke California, in order to run from 'the company'...dan di sana, dia terpaksa menjadi low profile student bagi mengelakkan dia dikesan oleh orang2 dari the company...and there is one boy in her school that can fly but she doesn't know about it yet...

Hiro Nakamura plak kembali ke zaman lampau dimana dia bertemu hero kesukaan dia, Takezo Kensei...but then the character of Takezo Kensei are slightly different from what he read and knows... kemudian dia telah mengubah sejarah dengan menyelamatkan heronya itu...

Officer Matt Parkman plak telah bercerai dengan isterinya dan dia skang tinggal bersama Molly, budak yang dapat kesan heroes tue...and he got a promotion...

Dalam episode nie jugak ader ditunjukkan pasal bapak Hiro Nakamura yang kater dia akan mati dalam masa 24 jam...dan kemudian dia bertemu dengan mak si Peter and Nathan ...tetapi apakah hubungan derang?

Hurm apa jadi kat Peter and Nathan Petrelli after 'the incident'? Nathan sudah tak terurus diri sebab menyangka Peter is dead and arguing with his mother which still believe that Peter is still alive...

So, is Peter alive? If you want to know the answer, watch the series yourself...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

3 Comments:

At September 27, 2007 4:48 PTG, Blogger raaisma said...

ah, tidak.. ko dah bagi spoiler untuk season 2...aku tak tengok lagi!!

takpe, aku akan tgk biler aku balik umah rayer nih :-D

 
At September 29, 2007 9:30 PTG, Blogger TeacherNunu said...

wahhhhh mmg best .tak sabar nak tgk heroes ni..paling best nak tgk hiro nakamura.mesti best masa dia balik ke zaman lampau

 
At Oktober 13, 2007 6:03 PG, Blogger Shunjike7 said...

raais - waa bestnyer bley balik umah masa raya...sedeynya aku

nuu_ol - memang best la citer heroes nie...

 

Catat Ulasan