Going 2 Moon: Takder Tajuk


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Takder Tajuk

Maleh aku nak pikir tajuk entry hari nie...sebab tue tajuk entry hari nie takder tajuk...

Well as most of you all know AF dah habis semalam...jadi lepas nie aku pon tak taula kalu aku takder idea, aku nak tulis apa kat blog aku nie...sebelum2 nie kalu masa aku kegersangan idea, bley gak aku tulih pasal AF walaupon aku tak minat sangat tapi after this entahler nak tulis apa ek...takkan nak tulis pasal Mentor ngan One In A Million kot...pasal aku pon tak tahu sangat perkembangan kedua2 rancangan nie...tapi takper...lepas nie aku citer pasal rancangan2 tv kat UK nie...huhuu...ader yang bagus...ada yang tak bagus...

Hari nie just gi window shopping kat kedai Homebase ngan Lana...Lana ingat nak beli bedsheet tapi bila gi tgk tak banyak choice lak...yang ader pon corak nyer tak cantik...tapi bila aku tgk website Homebase, banyak lak bedsheet yang cantik2...rupa-rupanya hanya di jual di website...bukan di kedai...ermm just kena sedia kad debit or kredit je la kat sebelah laptop masa online shopping...then wait about 2-3 days for delivery...taadaaa posmen datang hantar benda tue depan pintu...as easy as frying peanuts...

Aku pon ingat nak beli la bedsheet 1-2 set lagi sebab dah bosan guna bedsheet sekarang nie...dah setahun dah asyik tengok corak yang sama...dah berapa kali basuh dah jadi warna dia pon dah luntur...pastu kat Homebase tadi ader jual pokok bunga ngan kaktus...cantik dan kiut sekali...rasa tangan nie gatal jer nak amik 2-3 pokok pastu terus gie cashier...malangnya masa aku dok tengok pokok2 tue ader satu famili nie dok tengok2 jugak pokok2 bunga kat situ...so macam susah sikit la aku nak belek pokok2 tue nak pilih nak beli...dah la anak2 dia dok petik2 bunga2 kat pokok tue...nasib baik famili tue ader baby kembar yang kiut...so aku teralit dok tengok kembar tue dari tgk pokok2...last2 aku nampak Lana dah ader kat cashier nak bayar tuala yang dia beli...maka tak jadila nak beli pokok kaktus kat situ...

pastu balik rumah layan citer The Simpsons kat TV sampai terlena atas sofa...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

5 Comments:

At Ogos 07, 2006 10:01 PG, Blogger hayad said...

ooo...shopping bedsheet baru..
sy tak pnh tuko bedsheet..dr 1st yr smpi abih tak tuko, ade dua psg bedsheet, 8 sem sy guna,haha..baldi pun dr matrik punyer,kiranya 10sem guna baldi yg sm.. :p

 
At Ogos 07, 2006 5:48 PTG, Anonymous Tanpa Nama said...

bestnyer umah ada astro

 
At Ogos 07, 2006 9:18 PTG, Blogger Shunjike7 said...

hayad: mak aih 8 sem guna bedsheet yang sama...tak bosan ker?? (teringat masa kat asrama sekolah...bedsheet yg sama dari form 1-form 5)

neeziee : nak kata best tue idakla sangat tapi oklaa

 
At Ogos 08, 2006 12:26 PG, Blogger zhi shu said...

hai bobo :) saya ada pelbagai bedsheet kerana mempunyai sifat cepat bosan :D aku ngah wat asemen waaaaaaaaaa...bob meh wat asemen aku!

 
At Ogos 08, 2006 5:43 PG, Blogger Shunjike7 said...

ala siannyer....tapi maafler...aku still in mood summer holiday...

 

Catat Ulasan