Going 2 Moon: Lonely


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Lonely

erm dalam 10 minit lagi flight bebudak nie akan berlepas dari terminal 3 Heathrow Airport. Flight derang kul 10 malam nie. Aku plak, tgh dok hupdate blog sambil pikiaq kat depa. Sepanjang hari nie aku dok teringat jer kat depa. Apala yang depa dok buat sehari suntuk kat Heathrow tue. yerla flight depa dari Manchester kul 10.15 pagi tadi dan sampai kat heathrow lebey kurang kul 11.30 pagi. pastu depa lepak sana sampaila malam nie.



Mintak2 takder apa2 la yang berlaku. Semoga selamat sampai mesia. kalu malam semalam aku pi makan ramai2 ngan depa, malam nie aku makan sorang2 *ekceli tak makan pon pasal malas masak*. Kalu malam semalam aku dok bergelak ketawa dok mengutuk ngan depa, start hari nie aku dok ketawa sendiri2, kutuk-mengutuk dalam hati *ala, aku nak kutuk sapa lagi kalu tak si siput tue*. Tapi, bila dok pikiaq balik, bukan lama pon depa balik Mesia. awal bulan 9 depa balik sini balik. tak sampai 3 bulan depa balik.



So, aku akan lepak kat hall nie sampaila 7/7/06. It means another 2 weeks before i'll moved out to stay with another friends of mine. Untilthen, i think i will be hibernated in my room except if i got a job!
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

1 Comments:

At Jun 24, 2006 12:08 PTG, Blogger zhi shu said...

weh pegila rayap2 tanye kat mana2 kedai ke restoren ke..
kata nk carik keje
dok lam bilik je mana nk dpt kejenye!

 

Catat Ulasan