Going 2 Moon: MSM 1D: Applicable Mathematics


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

MSM 1D: Applicable Mathematics

ermm, aku rasa paper nie aku buat dengan teruknya sekali. macam hampessss(hampas kelapa bley jugak). entahlah. aku pon tak tau dapat berapa markah nanti. mintak-mintak janganlah kena resit (maksudnya amik balik paper tue, bukannyer dapat resit beli barang). tak sanggup aku...

MSM 1D nie sebenarnya adalah subjek statistik. entahla, aku pon tarak tau kenapa aku bley jadi macam nie. dulu waktu a-level aku rasa aku paling suka subjek stats. tapi sejak masuk university nie, nie adalah antara subjek aku paling tak gemor. nak kater susah tue, aku rasa tak la susah sangat. mungkin sebab aku tak suka lecturer tue kot. sebab tue la aku jadi tak suka ngan subjek nie. cara dia mengajar tue lain sikit. yerla, dia suruh salin nota kat slide show sambil nak suruh kitaorang dengar bebelan dia. dahla suruh kitaorang salin nota cepat2. mana nak salin nota lagi, mana nak dengar bebelan dia lagi.

tapi, aku rasa yang kat atas tue semua adalah alasan rekaan aku semata. alasan sebenarnya adalah aku nie dah jadi pemalas. tak nak buat latihan.itu sebabnya.memang la lecturer tue ader sumbangkan juga salah satu factor yang menyebabkan aku jadi macam nie tapi walau apa pun sifat malas tue terbit dari diri sendiri, bukan dari lecturer tue.

pepun, semalam cuaca sangat cerah. maka ramailah omputih-omputih nie melepak-lepak di kawasan lapang sambil membuat pelbagai perkara seperti baca buku,baca nota. malah siap ader yang bawak pelapik lagi. ermmm betulla apa yang aku dengar dari kawan-kawan aku kat malaysia dulu yang omputih nie sangat sukakan matahari. walhal aku nie kalu bley nak lari dari matahari. sebab panas (abis ko ingat neraka tue sejuk ker...?). yerla, aku kan sekarang semakin putih (hiks berangan diri sendiri jadi putih)so tak nakla berjemur bawah matahari. kang jadi hitam balik.


well, i just left with 3 more papers to finish my exam.next week i got 2 more papers.paper aku minggu depan ari senin ngan selase. got 4 days more to revise...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan