Going 2 Moon: MSM 1Aa : Mathematics Core 1Aa


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

MSM 1Aa : Mathematics Core 1Aa

dah abis satu paper exam.tinggal lagi ampat looo....


korang tak yah tanya la pasal exam aku tadi. macam hampeh. bukan susah sangat pon tapi kepala otak aku nie yang bengap.agaknya sebab over conpiden kot. untuk paper tadi aku rasa aku tak score kot tapi kalo nak lulus tue boley la. 3 jam tau aku jawab exam tadi. sampai naik lenguh tengkuk aku sebab asyik tunduk nak tulis jawapan. mostly soalan2 tue aku dah pernah tengok tapi aku tengok jela, tak buat pon. sebab tue aku kater tak susah. dan sebab tue jugak aku tak reti nak jawab.huhuhu


hari nie keadaan cuaca still lagi mendung tapi tak hujan macam semalam. pastu hari nie aku tak pakai la jaket nak pi jawab exam sebab macam rasa panas. tapi kan bebudak pompuan semua macam pelik. diaorang siap tanya lagi aku tak sejuk ka. aku cakap takderla sejuk sangat. rasa macam duduk dalam air-cond kat malaysia jer(tapi bukan macam air-cond dalam dewan besar intec yang seperti freezer itu). sekali bila si umi sampai, mak aih bukan main tebal lagi dia pakai (takder la tebal sangat pon, saja jernak buat perbandingan ngan aku). tapi bila di tanya dia kata- aku panas ni tau! ha itula. sapa suruh nak pakai tebal2.


pepun esok aku ader satu paper. subjek applicabble maths. 3 jam jugak. start pukul 2.
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan