Going 2 Moon: MSM 1A01B(MSM 1C) : Dynamical Systems


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

MSM 1A01B(MSM 1C) : Dynamical Systems

alhamdulillah, hari nie adalah hari terakhir aku exam. petang tadi aku amik paper 1c. tapi, seperti biasa (matila aku yg dah biasa) memang hampes sekali aku menjawabnya. pepun, yg penting aku dah abih exam.

erm kali ini bebudak math dapat mengalahkan budak bio sebab dapat cuti awal dari diaorang. kalu sebelum2 nie macam cuti winter ngan easter ari tue, diaorang cuti awal daripada kitaorang, kali nie kitaorang plak cuti awal daripada diaorang. muahahaha

budak bio, fizik ngan EE abih minggu depan. bebudak chem. eng, medicine ngan maths abih minggu nie. lega rasanya sebab takyah fikir pasal buku selama 4 bulan (itu kalu tak kena resit la, mintak2 simpang bertingkat la aku tak kena resit). erm, so apa rancangan aku untuk cuti 4 bulan? erm, aku nak bla bla bla... pastu aku nak bla bla bla.... dan aku kalu bley nak jugak buat bla bla bla...memang banyak sungguh rancangan aku tapi entah jadi entahkan tidak. tengoklah camna nanti. kalu aku ader masa, duit dan juga kesihatan yg baik, aku buatla bende2 tue semua. kalu tak, aku duduk dalam duvet sambil tgk citer korea jela...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan