Going 2 Moon: lalalala


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

lalalala

hari nie aku takder apa2 pon yang aku nak citerkan kat korang pasal takder apa yg menarik berlaku hari nie. macam hari-hari lain jugak. aku tetap rasa buhsan. asyik duduk terperuk dalam bilik. nak keluar, hujan. maka menghadap laptop jela dari pagi sampailah tengahari. petang tido. malam sambung balik menghadap laptop sampai rasa mengantuk dan tido.

entahlah, aku rasa life aku macam dull jer. nothing interesting happen in my life. or maybe it just me that not realise it. but i think it was my fault that making my life dull. yeah, i guess so. because i just a lazy person to do anything beside makan tidoq makan tidoq without even bother to think about anything else.



dengan cuaca yang asyik hujan dan mendung, memanglah aku jadi bertambah malas untuk keluar dari bilik. walaupun skang nie tempoh waktu siang lebih panjang dari waktu malam, tapi macam tak bermakna apa-apa pun kalu cuaca mendung dan hujan. nak gi mana-mana pon susah. even nak kuar dari duvet dan bangun dari katil pon dah macam suatu benda yang susah nak dilakukan. habis tu camna nak buat? sebab tue la aku rasa buhsan.

entahla, aku nie kater jer takder benda nak citer tapi nie dah masuk perenggan ketiga. ntah haper-haper aku tulih pon aku tak tau. tapi korang tetap juga baca (berangan macam bagus jer aku nie). bagus jugak korang nie ek.

ermm, i still have 3 days more to go before my last paper this friday. i hope i can change my attitude towards my last paper by study hard although this paper only contribute 10 credits for the final result.
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan

Links to this post:

Buat Pautan