Going 2 Moon: citer semalam


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

citer semalam

semalam, aku gi Edward Road lagi lepas semayang jumaat untuk beli barang makanan. Aku rasa dah jadi rutin mingguan pi Edward Road tue. yerla, kalu aku tak pi beli barang, nanti aku nak makan aper? takkan nak makan pasir kot? lagipon aku taknak la menyusahkan orang lain (sapa tatau-pompuan) untuk belikan barang makanan aku.kalu sekali dua, mungkin la bley lagi tolong. tapi kalu setiap kali kitaorang pegi pon nak mintak tolong, payahla jadinya.

tapi sebelum gi Edward Road tue. aku pi city centre dulu. nak pi beli buah kat St Martin Market. aku dah lama tak makan buah. tue yang semalam pi beli buah oren ngan anggur. pastu gi tesco jap sebab P-jo nak beli fish finger. namun apakan dayanya (daya= berat kali pecutan a.k.a F=ma) fish finger dah abis. kesian kat dia, kempunan nak makan fish finger.

dah pi beli barang kat edward road, kitaorang balik tennis court dulu sebab nak letak barang makanan yang kitaorang beli tue.berat woo. ngan buah oren, anggur pastu ayam lagi, daging burger lagi. pastu pi city centre balik.kali nie sebab nak gi tgk wayang kat Five Ways citer The DaVinci Code. citer nie baru kuar ari kamis. citer nie memang di tunggu-tunggu sebab nak tau apa yang best sangat pasal davinci code nie. movie nie di buat berdasarkan buku novel yang ditulis Dan Brown yang laris dijual di seluruh dunia.



tapi, aku maleh nak tulih review pasal citer tue kat sini. kalu nak tau best ker tidak, hangpa pi la tgk sendiri kat wayang. kalu nak comparekan movie tue ngan buku novel tue, ntahler aku pon tak tau mana satu lagi best sebab aku tak baca novel tue. pastu waktu tgk movie tue pon ader certain part yang aku tak faham sangat.

hadui, itu yang aku penat sangat tue semalam. tapi kan, memang aku hangin betui malam tadi. aku dahla penat semalam. ingat nak tido.sekali ader 2 ekor monyet dalam bilik aku nie melalak-lalak seperti hanjeng walaupon depa adalah monyet. ntah camna bley jadi macam tue pon aku taktau. aku ingat kes diaorang nie sama macam citer tarzan. tarzan tue manusia tapi di besarkan oleh gorila. so dia ingat dia tue gorila. diaorang nie pon sama jugak kot. monyet tapi mungkin di besarkan oleh hanjeng. maka sebab tue melalak-lalak pada pukul 1.30 pagi. pepun aku pon buat macam dulu aku buat. pasang winamp kat laptop, pastu dengar lagu ost Hikmah (ala citer indon yang tayang kat Astro Ria petang-petang tue) guna headphone sampai la aku tido. itupon kejap jer sebab nak bangun semayang subuh plak. itupon monyet-monyet tue tak tido lagi. ntah ape diaorang buat pon tatau.
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan