Going 2 Moon: MSM 1Ab: Mathematics Core B


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

MSM 1Ab: Mathematics Core B

ermmm hari nie ader paper 1Ab. nie salah satu daripada 3 paper yang aku WAJIB lulus. huhuu, bajet paper ari nie senang, tapi macam hampes plak aku jawab tadi. maleh aku nak komen banyak2. kang aku rasa bengang.

pepun, aku tinggal satu paper lagi. itupon next week hari jumaat. paper 1C a.k.a mechanics. mintak2 senang walaupon hakikatnya susah. aduhhhh....

ermmm hari nie hari guru. walaupon aku officially belum jadi cekgu lagi tapi tak kisahla sebab nanti aku pasti akan jadi cekgu. siap berkontrak 8 tahun lagi tue. walaupon cekgu skang nie berlambak-lambak sampai menganggur, aku nanti senang2 jer akan dapat jadi cekgu.

ermmm, ape pun terima kasih la kepada cekgu-cekgu aku (macamla cekgu2 aku baca blog nie) yang bersusah payah mendidik saya sehingga saya berjaya sampai ke UK nie (skema gilerrr ayat aku, bley jadi cekgu BM nie walaupon TAK layak).

p/s: amacam, pendek tak entry aku hari nie? nie semua sebab 'orang tue'...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan