Going 2 Moon: a day before taking final exam paper


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

a day before taking final exam paper

hari nie aku dapat berita tak baik. ader kawan aku masuk spital. sebab-musababnya adalah kerna sakit perut tapi doktor pon tak dapat mengenalpasti punca penyakitnya itu. ekceli nie adalah second time kawan aku masuk spital. dahla esok dier ader exam. bley plak dier masuk spital ari nie. pepun alhamdulillah petang nie dia dah di benarkan kuar dari spital.

ha, itulah. dia tue suka sangat makan makanan pedas. memang semua makanan la dia letak cili bagi pedas. takpun dia akan letak pepper. ish memang ngeri la kalu makan masakan dier walaupun aku akan tibai sampai 2-3 pinggan pastue takleh jalan disebabkan terlampau kenyang. sebab tu la kot sakit perut (memandai je aku nie buat spekulasi).pepun aku harap esok die tak jadi ape2 la masa tgh jawab exam tue. kang tak pasal2 plak aku panik seperti ibu2 mengandung yang nak terberanak anak kembar.

well, tomorrow is my final day for exam. so, after tomorrow i'll start my summer holiday for 4 months till october. erm, therefore, i already finish my first year as an university student. muahahaha tak sangka ek yg cepat bebenor masa berlalu. as we all know, time is gold life.
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan