Going 2 Moon: Malas


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Malas

Selepas penat melayan semua tetamu yang datang semalam, hari nie hanya duduk bermalas-malasan kat rumah...


Tapi dalam duduk-duduk tue, banyak bende jugak aku tengah fikirkan


Macam-macam bende ade dalam kepala otak den nie ha...


Pikir pasal tue, pikir pasal nie...


Pastu nak hilangkan runsing di kepala, aku kemas bilik...


Tapi lepas kemas bilik, still berselerak jugak aku tengok.


Runsing kepala otak bila tengok bilik berselerak nie.


So, turun bawah tengok tv.



Itu ajela.


Oh by the way, Hamilton kalah kat Brazildan tak dapat jadi juara Formula 1.


Alonso pon kalah jugak. Yang menang si Kimi Raikkonen.


Padan muka McLaren, dari satu pasukan yang dijangka menang, terus kalah baik pasukan mahupun pemandu.


Disebabkan Hamilton kalah, rakyat Britain pon kempunan jugak untuk lihat rakyatnya menjadi juara Formula 1.


Dan England juga kalah dalam perlawanan akhir Rugby World Cup menentang South Afrika.


Maka Britain kempunan berturut-turut.


Aku tetap aku. Tak kisah samada derang menang atau tidak. Dalam dua-dua bende tue, takde nama Malaysia. So, lantak pi la kat depa.
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan