Going 2 Moon: Life In A Week


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Life In A Week




Erm dah seminggu tak menghupdate blog...banyak mende yang nak diceritakan sebenarnya...tapi masa tak mengizinkan untuk untuk aku hupdate blog...ekceli ari sabtu aritu dah siap taip entry...tinggal nak post ajer...tetiba entah camner bley terdelete semua mende2 aku dah taip tue...errgghh tensen betul...terus maleh nak hupdate blog

ok...memula aku nak citer yang last week aku dah tukar henpon...yeaahuuuuu....contract henpon aku yang lama dah tamat...jadi aku pon amik ler contract henpon yang baru...kalu dulu aku pakai Sony Ericsson K750i...kali nie aku amik henpon LG Chocolate...hahaha...dah lama aku dok usha henpon nie... sebabnya desaing body dier lawa... memang nampak macam cokelat

kalu nak dicomparekan ngan henpon K750i aku yang lama...memangla henpon cokelat nie tak best langsung tapi tak kisahla...walaupun features henpon cokelat nie kurang tapi disebabkan desaing dier lawa aku pon apalagi...rembatla henpon...dahla dapat offer best...aku beli henpon nie dari tenet...ekceli henpon nie free sebab aku sign up a new pay monthly 12 months phone contract...ala bukan mahal pon...11 months for 2 pound only and the 12th month i'll pay 30 pound...great deal huh!

and after a week i using it..i'm satisfy with it...so far there is no problem with the phone...and i hope there won't be any until the end of the contract...

dah habis citer henpon...aku ader citer kedua plak....i got a part time job....yeahuuu...2 good news in a week...keje yang aku dapat nie adalah leaflets fliers...keje aku adalah mengedarkan leaflets dari satu rumah ke satu rumah...keje yang aku rasa senang tapi melenguhkan n menyakitkan kaki pasal nak kena berjalan banyak...

keje nie pon bukan keje tetap pon...sebab bila ader leaflets yang nak diedarkan baru boss akan call kitaorang...itupon untuk weekends ajer...sebab weekdays ader kelas... tapi at least aku ader keje...pasal gaji plak...ermm okla...nak kater banyak...sikit ajer yang dapat...lepasla duit makan...leaflets yang aku edar kat rumah2 tue...aku kena letak dalam postbox rumah2 tue...kat UK nie...postbox terletak kat pintu rumah...bukan kat pintu pagar macam kat Mesia...itu yang tak bestnya tue...sebab biasala kat negara bukan Islam...so banyakla rumah2 yang bela anjing...jadi bila nak letak leaflets kat postbox tue...kadang2 kena salak dek hanjeng...hanjeng punya hanjeng...disalaknya aku...nasib baik hanjeng tue dalam rumah...so dia takleh nak geget aku...hahahaha...ala kalu dia nak geget aku...aku lari la...takpun aku lempar leaflets tu kat muka dia...biar padan muka dia....



ha itu ajela citer aku untuk last week...tis week punya citer entah bila la aku nak citer...tunggu ajela...ciao cincau...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

2 Comments:

At November 29, 2006 2:12 PTG, Anonymous Tanpa Nama said...

aku tetap ngan nokia...lawa lain cter.yang penting keypad nokia lebih selesa dari jenama lain..hehe.tp nice info~

 
At Disember 09, 2006 4:49 PTG, Blogger Shunjike7 said...

keypad nokia memang best tapi design hp dia tak menarik sangat la...dan keypad LG ngan Sony Ericsson pon best jugak...tak macam keypad motorola...

 

Catat Ulasan