Going 2 Moon: Merapu Meraban


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Merapu Meraban

Rasa macam ada banyak nak tulis sebenarnya tapi bila dah pegang keyboard, semua benda yang nak tulis tue pon hilang...memula ingat nak wat entri jiwang tapi dah tak rasa jiwang dah...pastu nak wat entri sedih, pon dah tak rasa sedih...nak wat entri happy, pon tak rasa sangat

So apa yang aku rasa skang nie?...err tak rasa apa pon sebenarnya...rasa macam kosong aje, blur memanjang...banyak fikir camna nak kayakan diri...baik dengan harta benda, mahupon dengan budi bahasa...hahaha poyo aje...

Oh lupa nak cakap, last week aku ader jumpa rakan sekelas aku masa kat K.E...tapi aku tak tegur dia, dan dia pon tak tegur aku...bukannya aku taknak tegur dia cuma aku pon tak sure sangat samada dia tue memang kawan aku ke idak...and maybe dia pon dah tak ingat aku lagi kot...almaklumlah dah berzaman lamanya tak berjumpa...ala lagipon masa sekelas dulu pon bukannya kitaorang rapat sangat pon...but then bila aku check frenster tadi, sah lagi sahih dia tue kawan sekelas aku...

Dia aku rasa sama aje macam dulu, tak berubah banyak sangat...cuma yang berubah aku nie ha...kalau nak dibandingkan zaman aku kat sekolah dulu ngan sekarang nie, memang lain bebenor...saiz badan bertambah...ader janggut misai...pastu berambut panjang....dulu2 mana aku ader rambut panjang...sentiasa buat rambut askar...almaklumlah zaman sekolah...pastu dulu2 aku nie lain sikit dari yang lain...kalau orang yang kenal aku kat K.E tentu tau dulu aku nie camna, dan skang nie aku camna...kalau dulu merempit naik basikal, skang merempit naik motor...tak begitu Hafez?
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

1 Comments:

At Januari 09, 2008 7:33 PTG, Blogger MAAK said...

ko gi k.e dulu naik beskal ka? jauh tu. ikut jalan belakang?

 

Catat Ulasan