Going 2 Moon: Pa Nun Ta


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Pa Nun Ta

Hari nie kena keje...tapi 2 jam aje...penat gie keje aje... kalau aku tau 2 jam aje keje hari nie, baik aku sambung tido pagi tadi...

And aku kena tag oleh Bro Chot...dah lama aku tak kena tag nie...so korang layan ajela...


5 benda dalam beg saya
  • Snickers
  • Handsfree telefon
  • Pen
  • Beg Plastik
  • Botol Air Kosong




5 benda dalam dompet saya

  • Kad ATM/ Debit Card
  • Kad Nectar
  • Student ID card
  • 2 keping gambar passport
  • ISIC card yang dah setahun luput





5 benda faveret dalam bilik saya

  • Family photo
  • Laptop
  • Pewangi elektrik
  • Headset for pc
  • Duvet

5 perkara yang saya nak lakukan

  • Around the world in 80 days
  • Bawa keluarga pegi bercuti
  • Beli sebuah pulau
  • Kecilkan badan
  • Pastikan dalam bank sentiasa ade 5 angka





5 perkara yang sedang dilakukan





5 orang saya nak tag?

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan